Böcker

Idag så fick jag låna tre stycken böcket utav L. Hon är så snäll så. Det blev:

 Djävulen bär Prada, Lauren Weisberger.
Har redan sett den på bio men tänkte det skulle vara kul att läsa den i bokform med. Får väl se vilken jag tycker är bäst. Men det brukar alltid vara så att om man först läser en bok och sedan ser filmen att man tycker boken var bättre eftersom filmerna brukar hoppa över vissa saker.
 Lovligt Byte, Janet Evanovich
Lovligt byte är den första delen i den fristående serien om prisjägaren Stephanie Plum.
 När Lucy Sullivan skulle gifta sig, Marian Keyes
Lina säger att hon älskar Marian Keyes böcker så får väl se om jag håller med henne sen. Även F tyckte dem var bra efter att L. tippsat.

Min boksamk är verkligen varierande, får väl se om jag fastnar för någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0