Det börjar bli kallt

Vet inte riktigt vart hösten tog vägen för när jag och K. skulle cykla till skolan idag så var det riktigt grymt kallt och jag som bara tagit på mig en kofta och en tunn siden sjal.
Så nu måste jag fundera ut vad för höst/vinter jacka jag vill ha och kanske lite skor.
Jag har två stycken skinnjackor, en svart och en brun, sedan har jag en svart A-linjeformad jacka och en svart skepparkavaj med dubbelknäppning.
Men vet inte alls vad jag vill ha för jacka till denna hösten/vintern.
Köpte igen direkt vinter jacka förra året utan änvände skinnjackorna och A-linjeformadejackan för det mesta.
Hade stora tjocka koftor under och sedan halsduk. Men nu vill jag inte behöva ha allt för mycket under alltid.
Det som jag letar efter är väl gärna en jacka med en stor härlig krage.
 


image625

Rick Owens Lilies


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin gillade den skarpt !

2007-08-30 @ 19:55:42
Postat av: Rebecca

Ja det är grymt snygg!

2007-08-30 @ 22:00:20
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0