IKEA

Idag så var jag ledig, väldigt skönt. Sprang och klippte mig vid 9.00 och slingade min utväxt. När jag väl kom hem kunde jag inte komma på nått att göra. Det ösregnade ute så vi bestämde oss för att åka till IKEA.
Vi gick rundor och inspirerades och tittade ut möjligtheter vad man kunde göra med mitt rum hos mamma och för lägneheten. Köpte saker till badrummet. För där behövs verkligen rensas upp från alla mina produkter som ligger huller om buller. Och det är det värsta som finns. Dem ska stå uppradade fint på hyllor så det köpte vi.
 
Imorgon blir det skola igen. Hela programmet ska till Helsingborg. Men frågan är vad vi ska hitta på där.
Har ingen aning?!
Och sen är det helg, mys. Helg betyder att vi kanske kan
1.Festa loss lite på fredagen
2.Åka till Halmstad
3. Stanna hemma och mysa med älskling
4. Umgås med vännerna

Vi får väl se vad som sker imorgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0