Lite bloggande

Anledingen till de få inläggen de senaste dagarna är att min dator har fått hel fnatt. Den laggar varannan minut och det går inte att hinna med någonting, vilket gör en väldigt irriterad. Så detta inlägget tog ett tag att skriva haha. Men jag ska fråga G om han har möjlighet att formatera om min dator i morgon. Måste ju lägga över alla bilder på skivor också så jag inte har oturen att förlora alla om datorn pajjar helt och det vill jag verkligen inte.
Skolan började i alla fall idag. Hade väl inga lektioner direkt och vi fick sluta efter lunch.

Så nu sätter den vanliga vardagen fart igen och jag ska försöka få igång till träning/motion för att rensa huvudet efter skolan och allt pluggande.

Ha det fint Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0