Rolig inreding

När jag och L var i Malmö var vi inne i några inredings butiker. Den första vi var inne hade riktigt fina saker och inte för en så dyr peng men jag har helt glömt bort i vilken butik det var?! Men vi var i alla fall inne på DesignTorget. Alltid lika kul att gå och kolla på undliga och roliga saker att pryda sitt rum/lägenhet med.
Det var i inredingsbutikerna våra tankar om en gemensam lägenhet kom upp. Vem vet vi kanske dela lägnehet i framtiden när vi ska plugga på högskola. Vem vet, men man ska aldrig tänka för långt fram. Har verkligen kommit underfund med det nu dem senaste veckorna. Usch vad snabbt allt kan ändras.

Saker som man inte trodde skulle ske, sker helt oväntat och man blir så rädd för vad som egntligen väntar.
Jag måste i alla fall sluta tänka på det här som spökar i mitt huvud. Men det är så svårt.
Måste försöka ta morgondagen som den kommer, inte oro mig för mycket över saker som ännu inte skett. Varför änga så många tankar på saker som jag knappast kan göra något åt ännu. Jag får vänta och se hur läget utvecklas och sedan ta i tu med det då.
För vem vill gå och vara orolig för saker som kanske aldrig sker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0