help help..

Hade verkligen behövt hjälp både i Athen och i München på parfymavdelningen. Visste verkligen inte vilken parfym jag skulle välja. Kunde inte ens välja när jag till slut kom fram till att jag skulle köpa en gammal goding istället. Då valde jag i mellan Gucci EnvyMe och Armani Red. Det gick verkligen inte, men var en aning stressad eftersom jag inte hade allt för lång tid på mig.. så det blev inget köpt. Åkte hem med en massa Euro kvar. Aja går shoppa parfym här hemma istället men det gör inte så mycket eftersom priset inte skyllde så mycket.
Men några tips på en god parfym?

På flygplatsen så valde jag mellan:
Kenzo, med vaniljdoft
Miss Dior, Chérie
Jean Paul Gaultier, Sommardoften
Och en massa andra som jag inte ens kommer ihåg i röran som är i mitt huvud för tillfället.
Är nog trött efter en hel del resande som börjad igår kväll kl 18.00 och var hemma 18.00 idag. 24 timmar men nu är jag hemma och hemma är faktiskt bra (förutom vädret!!!)


Kim köpte                                                                                men hade innan
                                                                                   
                                                                       
Donna Karan Red Delicious Men                                      Jean Paul Gaultier Le Male

Är fortfarande lika kär i Jean Paul doften eftersom han har haft den sedan vi blev tillsammans för ca två år sedan, den är mums och likamed Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0