Läsning, sida efter sida

Det blev tre pocketböcker lästa under vistelsen i Grekland och Elle-tidningen och Modette lästes ett X-antal gånger eftersom jag hittade något nytt och intressant efter varje gång och det fanns en mäng produkter som ska inhandlas. Och jag vill att Elle´s lilla bibel ska komma, men år väl snällt vänta till nästa nummer.
Det blev väl att man bläddrade igenom Kims "bildböcker" som jag och E kallade dem. (Ja, ni vet själva. Moore, Café,FHM,Slitz) Där fick jag nog med alla tidningarna han hade med sig. Visst kan man läsa sånt om man vill...
Men han fick med en bra bok i Café, Box21. Tyckte han kunde läsa den men nej, det sluade med att jag tog med den till stranden och läste den där istället. Och tyckte faktiskt den var läsvärd och kan rekomendera den.
Ska skriva mer om böckerna jag läste. Alltid bra med lite tips när man inte har nåt och göra en solig dag eller okej i år har det kanske inte direkt varit något fint väder i Sverige men vi kan ändra det till en regnig dag. Passade nog bättre. I Elle tidningen fick jag även med en strandväska och det passade mig utmärkt eftersom jag inte hade med mig någon. Så där fick brillsen, handukarna, sololja, solskydd och böcker ligga och trängas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0