lite avklarat

Igår så var jag i Halmstad och fixade det sista inför resan i övermorgon. Fick handlat en massa och väldigt nödvändiga saker. Hade ju skrivit en inköpslista här på bloggen

*en bikini till: Jag köpte två nya bikinis + en extra underdel och är väldigt nöjd.
*solskyddsfaktor till ansiktet: Jag köpte både solskyddsfaktor till ansiktet och till kroppen
*fixa naglarna (fredag): Är jätte nöjd med naglarna. En aning långa fast man vänjer sig mer och mer.
*Toppa håret: Har jag inte hunnit med även om det verkligen skulle behövts
*Shampoo med Uv-skydd: Det blev ett shampoo
*ett bra balsam: Ett balsam
*Dunder inpackning till håret: Jajamän, och hårmask i påsar med goda dofter
* Vissa Shiseido produkter är slut och måste köpas nytt!!!! Foaming Cleansing Fluid och Blemish Targeting Gel köpt.
*Ny body shop butter, men vet inte vilken doft än.. men tror det blir Peach: Jag missade det
*Ska även köpa en body shop butter som är till läpparna med i Grapefruit: Även detta 
*Mera underkäder: Det blev någa stycken

Sådär ja, det ser ju någelunda ut i alla fall. Men detta köpte jag också:

*Ett par lite längre shorts i mörkgrön nyans.
*Två nya necessärer
*Rese-Spray och mousse
*Rese-shave gel
*Hawaiian Tropic- Coconut oil
*Linne i spetes att sova i



****Just det jag köpte ju också en jeansjacka så nu slipper jag leta efter det mer. Bild kommer senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0