Shopping idag igen..

Vi körde in till Laholm för att hämta lillebrors nya moppe, riktigt fin var den. Sen körde jag och mammi o shoppade lite och jag inhandlade en sjukt fin gul bh, en kortarmad rätt så grovstickad kofta i beige och en jätte fin väska + en plånbok i längremodell i Esprit. Ska lägga upp bilder på det jag köpte igår och idag senare när jag kommer till lägenheten.
På hemvägen var det jag som fick köra. Weho jag börjar äntligen få lite hum hur det ska gå till bakom ratten.
Fast jag anar att min nervösa mamma var lite smått orolig ibland, men det är hon ju rätt ofta så.
Men det gick faktiskt bra och jag börjar tycka det ör roligare och roligare för varje gång. Skönt att vi äntligen har köpt en växelbil för automatare är ju faktiskt inte samma grej.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och packa och fixa sen se till att komma hem till lägnheten där jag inte
varit på mer än 2 veckor.

Ha det finemang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0