En liten lista.

  • Kort kofta
  • JEANSJACKA 
  • En fodralklänning
  • Ett par jesussandaler med remmar 
  • Svarta pumps
  • Shortsdress 
  • Massa armband
  • Magtröja
  • Rosa läppstift
  • Väska i skinn, och rätt så stor.
  • Massa snygga sjalar med mönster ala Pucci
  • En till snygg bikini i tex. rosa
  • Jeansshorts med hängslen från Wrangler.
  • Ett sött linne med blommor på.
  • En ljus kofta med stora knappar
  • Jeansblus
  • Diadem med stora stenar på
  • Något klädesplagg med rep
  • Shorts med högmidja.

Kommentarer
Postat av: Klarali

Det där låter så trendigt att jag spyr. Hört talas om egen stil?

2007-06-04 @ 21:10:35
Postat av: nichole

ursäkta mig 'klarali', är det nåt fel om man vill vara lite modern?!

2007-06-04 @ 21:28:11
URL: http://niicholee.blogg.se
Postat av: Rebecca

Klarali: Stil kan väl innbära rätt mkt. Du har väl ingen aning om hur jag kommer bära upp dessa plaggen eller? Hur jag sätter min personliga prägel på det är också något du inte vet! Så ja, jag har hört talas om egen stil men du har inte hört talas om min! :) brabra :)

2007-06-04 @ 22:40:15
URL: http://deidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0