Göteborg

Idag besökte vi Göteborg. Honey skulle shoppa kläder, och vi kan ju säga att det blev en hel del. Gillar man att bestämma ska man handla med honom för det kan han nämligen inte göra själv.
Men han är så söt så när han går där och kikar efter lämpliga plagg.
Jag brukar aldrig handla i Göteborg, så det var han som fick visa mig rundor.
Pojken fyller även år idag, så grattis till babe. <3
Det blev en massa t-shirts och skjortor och ett par grymt snygga byxor. Han blev så fin så.
Själv så handlade jag ingeting förens sista affären då jag köpte en väldigt fin kofta på MQ, Stockh lm.
 

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv hade jag tänkt. Det blir en lugn fredag för en gångs skull.

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0