hth

image430
Härom dagen så köpte jag denna produkten från hth och jag är riktigt nöjd.
HTH Original Creme är en hudcreme för extra torra och utsatta hudpartier. T ex. händer, armbågar och ansikte. Och eftersom jag fått ¨några små vita "torrfäckar" så passar denna utmärkt. Så ska använda detta nu innan Grekland men också när jag är där för att undvika att få olika färger i ansiktet utan få en jämn ton.
Ska även använda en speciell solskyddsfaktor till mitt ansikte och använda den i hela ansiktet för att undvika att få "torrfäckar" eller ojämn färg.

"HTH Original Creme hjälper huden att hjälpa sig själv genom att använda hudens egna fuktgivare karbamid, mjölksyra och betain. Verkar fuktgivande, vårdande och mjukgörande på huden. Ger bevisat bättre fuktighetsbalans. Utan parfym, konserveringsmedel och färgämnen. "

hth

image431

hth har även en massa andra produkter som jag också använder flitigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0