Idag

Älskling åkte till Falkenberg idag, mina hemtrakter. Du jag klarar ju knappt några dagar utan dig, men tur att du är hemma igen på fredag. För på fredag är det en speciell dag nämligen 20 månader sen vi blev tillsammans, 4 månader kvar till 2 år och det känns väldigt konstigt. Allt går så fort... Men älskar bejbii mest <3
Nu är jag inne på min tredje jobbvecka, och bara en kvar så ***** skönt :) Sen veckan där på drar jag och min älskling till Grekland i ca. 2 veckor och kommer hem lagom till Helsingborgs festivalen. Kan det bli bättre?
 Är så sugen på att shoppa att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Men snart blir det att stor shoppa.

Ska kila in i duschen för att troligen åka till Halmstad med en viss Emil och en massa andra. Vi ska kolla på fotboll på Örjansvall. Jag ska kolla om jag hittar gamla vänner <3 vem vet...

Jag är glad att det regnar för bli så deprimerad av att det är sol när jag står inne och jobbar. Solen ska komma lagom tills jag är ledig och ska lata mig på stranden med en drink i handen.

Ha det underbart


Uppdatering
Vi kollade fotboll och vi vann med 3-1, yes. Fick ju träffa älskling också och pussa på honom. Sen blev det donkan för hela slanten, ibland är det lite gott i alla fall haha.
Borde nog kila ner i sängen nu så man orkar upp i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0