Aldrig utan!


image89

Jag kan helt enkelt inte leva utan den här. Jag älskar den, Olive Body Butter.
Den luktar och gott och är som riktigt kroppsmör när man tar på den. Med den här så är man verkligen aldrig torr. Den är verkligen att rekomendera på sommaren när man solar mycket! Då passar denna perfekt!
Så 10 poäng till Body Butter.
 Mina torrfläckar som jag fick på grund av solning i solarium försvann också när jag använde den. :)

Det finns en massa andra dofter att välja på. Ska nog testa en ny nu nästa gång.
L hade en som luktade apelsin, riktigt mycket apelsin. Kände doften ändå från hissen och in på
hennes hotellrum i Sthlm haha.

   
Passion fruit, Grape fruit, Satsuma

The Body Shop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0