Hemma

image39


Underbara, underbara Stockhom.
Jag bara älskar Sthlm mer och mer för varje gång. Vi hade trevligt där och hann med en hel del. Både en massa studiebesök och shopping. Och såklart en massa upplevelser.
Jag ska bege mig dit sen och upptäcka hur det är att leva där, även om det inte var så populärt hos mamma. Men klart jag ska packa ner alla jag håller kärt! <3
 Men självklart var det skönt att komma hem. Det är ju inte samma sak utan Honey. Men en sak är säker, och det är att jag hatar mer och mer för varje gång att ta mig upp till Sthlm med buss!! 7h i en buss är inte speciellt trevligt usch. Men nu är jag hemma och vi har en massa lediga dagar nu, sjukt skönt!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0