Lala



Idag så slutar vi tidigt vilket är riktigt skönt. Jag missade tiden hos sjuksyster, klantig som jag är men det gör inget för jag har i alla fall sällskap av M, för hon glömde med av sin tid haha. Så idag så har jag hunnit med lite smått och gott, bland annat att köpa en ny tv. På min gamla så försvann ljudet helt plötsligt. Så nu har jag en fullt fungerande, lite mindre men det gör inget. Sen så köpte jag smarriga jordgubbar. Mums.
Men nu sitter jag hemma hos mamma och dem. Mamma skulle egentligen slinga mitt hår, men vi struntade i det eller rättare sagt så vågade vi inte. Jag gör alltid det hos frisören och så får det bli denna gången också. Så ringde och beställde tid till imorgon. 
Blir nog att jag får göra min hemtenta nu för den ska ju vara inlämnad imorgon.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0