LOLITA

image1520


En blogg som jag läser dagligen har en nya tävligen och jag kunde inte låta bli att vara med när jag fick syn på vad priset var, Thomas Sabo armband med sex stycken berlocker värde hela 4500 kr ett pris som jag som fattig student aldrig skulle ens skulle våga tänka att köpa. Undantag om jag sparar in dem 1000 kr jag har till mat varje månad i fyra månader. Men dettta känns inte så bra eftersom jag då skulle få leva på vatten och bröd dessa månader. Så tvekade inte en sekund på att vara med. Men sen kom det första problemet, hur många kommer inte vara med i denna tävlingen. Min chans att vinna är inte särskilt stor. Men provar man inte vinner man inget. Det är så det funkar i livet. Vågar man inte sattsa så kan man inte heller vinna.
Sen kom det andra problemet, vad jag skulle skriva för att kunna överglänsa alla andras motivationer varför just dem skulle vinna detta armband.
Okej nu har jag tagit mig igenom två problem. Stolt känner jag mig. Även om jag nu inser att ingen kommer orka läsa. Och texten känns väl inte helt på topp.
Men jag har i alla fall gjort ett försök, mer kan man väl inte begära?
Här i dem småländska skogarna finns det en som skulle sprudla av lycka av att få bära detta Thomas Sabo armband.
Får väl hoppas att hon har detta inlägg i minnet ett tag i alla fall för det är ett tag kvar till den 27/11


LOLITA


/♥Rebecca


Kommentarer
Postat av: tilda

Kul med tävling! =)

2007-11-14 @ 15:48:09
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Rebecca

Tilda: Det är nice :)

2007-11-15 @ 18:09:43
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0