Idag

Kom nyss hem efter att ha suttit och väntat i 45 minuter på vårdcentaralen i onödan, för inget recept fick jag för det. Så jag bestämde mig för att gå och göra mig lite glad genom att shoppa en väska, men på vägen dit blev inte mitt humör bättre. Hade en idiot som körde bredvid mig medans jag gick, och höll på! Sedan fram och tillbaka. Shit alltså han skämmer ju bara ut sig själv. 
Men sen blev jag på gått humör och en väska rikare.
(bild kommer upp senare efter lite plugg och även outfitsbilder på mig och Lina)

Nu är det företagsekonomi B som gäller. Prov på fredag.


Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas hoppas hoppas på den svarta väskan=D

2007-09-11 @ 16:47:08
Postat av: Rebecca

Lina: haha

2007-09-12 @ 21:40:53
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0