Ögon Make-up

Jag har tagit slut på mitt vatten jag tar väck ögon make-up med. Så måste inhandlas.

Spara:
Innan hade jag alltid Depend Ögon make-up remover pads. Det ska vara den rosa burken för den är utan olja, den vita är däremot med olja. Dem funkar jättebra. Och går att inhandla hos tex. H&M, Lindex och Åhlens. Och kostar inte alls mycket. Så den rekomenderas varmt.

Slösa:
Sedan har Eleven en nyhet, Too Faced Makeup Remover. Som är en cocktail som skonsamt tar bort ögonmakeup. Den innehåller orkidé för att förnya, kamomill för att lugna, gurka för att agera sammandragande samt Aloe Vera för att lugna och återfukta den känsliga huden runt ögonen. Denna är också utan olja.




image682


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0