Panik

Bussen går vid 12.45 till den plats där vi ska orientera. Och nu har jag en gnutta panik eftersom jag inte hittar mina "gympabyxor". Har väldigt ont av sådana kläder märker jag. Har inte heller några mjukisbyxor, och mina träningsbyxor ligger ute hos mamma. Jag brukar väldigt sällan använda mjukisbyxor. Och om jag gör det så är det när jag är hemma och vill ta det väldigt lugnt. Perfekta att titta på film i också. Men jag snor ju alltid åt mig K byxor då. Kan ju inte använda dem nu eftersom dem knappast kommer sitta uppe när jag börja springa haha. Jaha alternativen är väl att jag går och köper ett par på Teamsportia om en stund eller att jag försöker få tag i ett par av M eller L. Gaah varför kom jag på detta i sista stund.

Nu vet jag i alla fall vad jag behöver skriva på inköpslistan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0