Söndag

Tack för denna helgen flickor<3

Jaha nu har jag äntligen tagit tag i dagen, lite segt efter att kommit i säng runt halv 5 imorse. Men det funkar.
Nu ska jag och Glenn iväg och äta sedan golf och till sist fotboll. Lillebror spelar en viktigt match idag och den vill vi inte missa. K. har varit i Kalmar över helgen och nu saknar jag honom och hade gjort mycket för att bara ha underbart mysigt och lugnt med dig. Bara 3 dagar och jag saknar dig ändå som om jag inte hade sett dig på veckor.
Nej nu måste jag gå och tabort ännu mer av mina ögonfransar :( Ska aldrig mer sätta på sån skit.

Ni får ha en trevlig söndag. 

image723 
Jag hade inte tackat nej till värme och älsk.
Jag vill åka bort en vecka nu. Ta mig utomlands.


Kommentarer
Postat av: Kusin Jossan

Hej!!
Vad har du tagit på ögonfransarna eftersom du tappar dem?

2007-09-23 @ 19:12:37
Postat av: Rebecca

Kusin Jossan: haha jadu satte på lösögonfransar och när jag skulle tabort dem så ville inte limmet gå bort :/ så fick allt dra och då följde lite för många ögonfransar bort.

2007-09-23 @ 19:50:18
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0