Dessert Beauty


image121

Dessert Beauty grundades av Jessica Simpson och Randi Shinder. Deras produkter smakar lika gott som dem luktar. Deras serie innehåller både produkter för kropp, ansikte och doft. Jag tror nästan att jag ska testa, Lip Gloss eller Body Gloss, men jag kommer väl gå och smaska på mig själv och det kommer ta slut väldigt snabbt.

1.  2.  3.  


1. Dessert Beauty Deliciously Kissable Body Gloss ger en glänsande hud och innerhålla diskreta stänk av guld.  Den är läckert kyssbar med inslag av krämig chokladpudding, toppad med äkta vanilj och varm mjölk. 399;-
(Hum jag tror att jag näst intill hade börjat äta på mig själv)

2. Dessert Treats Deliciously Kisssable Hair and Body Shimmer Mist. Finns en mängd olika dofter som du både kan spraya över kroppen och ditt hår. Den ger en härlig doft som varar länge och den lämnar också ett lätt vackert skimmer. 249;-

3. Dessert Treats sweet Kisses Plumping Lip Fragrance Gloss smakar underbart gott.  Läpparna blir mjuka och skinande och doftar riktigt gott. Det finns Strawberry Sorbet, Vanilla Cupcake och Creme Brulée. De gör också att läpparna känns fylligare. 265;-

Min favorit sida för produkter som är till kropp, ansikte och hår är Eleven.
Där finns verkligen hur mycket som helst att välja på.






Kommentarer
Postat av: nichole

har testat dessert beauty deliciously kissable body gloss, och ja, det var fruktansvärt nära att man tog en tugga av sig själv :D har du testat något av de ännu ? :)

2007-05-29 @ 18:27:22
URL: http://niicholee.blogg.se
Postat av: nichole

har testat dessert beauty deliciously kissable body gloss, och jag kan säga att det var otroligt när att man tog en tugga av sig själv:D har du testat något av de ännu ?:)

2007-05-29 @ 18:31:00
URL: http://niicholee.blogg.se
Postat av: nichole

wops, kom 2 gånger nästan likadant ;D

2007-05-29 @ 18:31:56
URL: http://niicholee.blogg.se
Postat av: Rebecca

Nichole: haha ja jag misstänkte att det skulle vara så :) men då var det alltså bra då :) ja jag hade tänkte beställa något av dem, men har inte riktigt bestämt vilka av produkterna än, men då rekomenderar du body gloss då :)

2007-05-30 @ 14:11:20
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0