Rulltårta by farmor <3

Mums vad gott. Farmor hade gjort det till lillebror konfirmation igår. Riktigt gott var det. Stora, saftiga svenska jordgubbar var på dem. Och jag hade turen med att alla inte gick åt, så mamma hade med sig en till mig idag. Så det blir väl att man får ta sig en liten bit snart, för jag känner hur den lockar från kylskåpet. Jag tror jag är kär i svenska jordgubbar. Det kan ju inte bli mera sommar känsla.

image59

Snart så kommer K. till mig. Han har varit iväg o tränat fotboll. Han mår bättre också vilket är
tur för tycker inte om när han inte är helt okej.
Och det känns mycket bättre i lägenheten nu. Pappa var här igår och fixade upp ett riktigt databord till mig. Riktigt bra för nu slipper datan ta halva mitt tv-bord vilket är väldigt skönt.
Jag vill till IKEA och köpa lite nya saker till lägenheten nu känner jag. En viktig sak är två stora tavellister så jag kan få upp alla kort på nära och kära. Det finns mycket bilder som måste upp tex. bilderna sedan mammas och G´s. bröllop, både på familjen, gästerna, jag och lillebror och på mig och K.<3

Kram R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0