Ute i solen

Sitter ute i solen nu, riktigt fint väder. Vilken tur att J har laptop. Man borde kanske lägga sig på studsmatten och sola lite nu när solen äntligen är framme. Älskling är och jobbar men kommer hem igen vid 2.tiden Det konstiga är att jag inte hörde i morse att han gick, brukar ju alltid vakna. Men han smög väl som en liten mus. Det blir väl att man får cykla hem senare och plugga lite eftersom jag inte har gjort det någon gång under dessa lediga dagar, usch. Men det är verkligen inte många skoldagar kvar nu tills vi slutar. Typ 14 dagar eller något. Riktigt skönt, sen ska man bara jobba från 11 juni i några veckor sen så leker livet. Jag längtar. Nu börjar det bli för varmt så får nog gå in och lägga datan och gå och lägga mig lite i solen.

Ha en bra dag i solen :)

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Gud vad härligt å sitta i solen..
Jag sitter i ett mörkt rum i ett hus som inte är mitt :P haha

2007-05-20 @ 11:59:39
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja riktigt skönt här det.Nja det låter inte riktigt lika trevligt haha :)

2007-05-20 @ 14:30:32
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0