Locktång

OBH Nordica Björn Axén Curling Iron 38 mm


Jag skulle vilja ha en rätt så stor locktång. Både för att få fina lockar och för
att först locka och sedan sära på dem så det blir lite mer liv i håret.
Vet inte riktigt vilken man ska sattsa på bara.

Locktången på bilden är från OBH Nordica Björn Axén Curling Iron 38 mm. Och
finns bland annat på Eleven.se.

Den kostar 495 kr. 

Detta låter i alla fall bra.
  • Professionell locktång 38 mm
  • Digitalt inställbar temperatur med 17 olika inställningar (120-200°C).
  • LCD display visar vald och uppnådd temperatur.
  • Keramisk beläggning för skonsam behandling och extra glans.
  • Auto-off. Produkten stänger av sig själv efter 20-60 minuter (tiden kan programmeras individuellt).
  • Låsfunktion. Vald temperaturinställning är låsbar så att inte temperaturen ändras av misstag under användandet.
  • Extra lång sladd 2,8 meter.

  •  

    Eleven


    Kom även på att jag ska be mamma ta med min "våffeltång".
    Så jag kan använda den för att få mera volym i håret.
    Det är bara att "våga" eller "våffla" underhåret längs
    din bena, vid rötterna. Det gäller att man lyfter bort
    det översta håret så man kan täcka med det sen så 
    inte våfflorna syns. 

     
    Denna Volymaster finns hos Eleven och är från
    Björn Axén.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0