Stockholm.

image812
Okej nu måste jag verkligen slita mig från datan och ägna mig åt allt plugg. Det märks att man går Samhäll/Ekonomi. Sitter också och funderar på hur jag ska få min ekonomi att gå ihop, jobb plus plugg. Vill så mycket men pengar begränsar vilket är väldigt synd.  Dem dyraste sakerna ska införskaffas vinterjacka, jeans och skor. Sedan en åktur till Stockholm tors-sönd. Jag och Kim har varit tillsammans i snart två år och det ska väl firas på något sätt och sedan är det lov och Halloween. Ojoj det gäller verkligen att jag använder fantasin för att få allt att gå runt nu på hösten. Jag behöver jobba men tiden finns inte..




Blir det halloween fest för er del? Sedan ska man
ju komma på något att ha på sig?
Låta fantasin flöda.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0