Ny start. Nytt liv

23.2 år 2009!

Yes nu lägger vi allt gammal bakom oss för tillfället och blickar framåt..
Gamla bilder och inlägg är väldigt mycket DÅTID.

Helgen var lugn. På fredagen åkte jag och Alicia till Halmstad för att leta balklänning till henne, efter en hel del proving så valde hon tillslut än sedan blev det lite thai mat för att sedan åka hem till lillebror och vara smakråd till valet av glasögon. Enkelt val. På lördagen begav jag mig till halmstad igen men denna gången med familjen vi kollade när Jonas spelade fotboll och på kvällen blev middag ute på Cats med Jonas och sen hem till Macke för Melodifetivalen.
Som jag rent utsagt tycker är pissdålig. Jag ska bojkotta nästa helg.
Kass programledare
Kassa låtar
Kasst koncept
Kasst röstningsstystem
Osv.
Sen blev det fotboll inte helt oväntat.

Söndagen spenderade jag och Jonas i sängen och kollade på tv sedan körde vi hem till mammi c/o och år god mat och efterätt och tittade på en film. Sedan hem till mig och la oss i sängen för att titta på Beck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0