Allt möjligt.

image573
Jaha pratat med L nu och vi ska ta bussen imorgon vid 8.48 och sedan tåget till Malmö vid 9.42 ungefär. Det känns riktigt kul. Har inte sjukt mycket pengar eftersom jag betalade en del till mamma precis men det är så det räcker i alla fall. Får ju snart resten av min lön nu i Augusti. Sen ska jag försöka jobba lite nu i höst, några gånger i månaden räcker ju. Alltid skönt med lite extra pengar.  Nu så sitter jag och läser i Körhäftet. Har lovat mamma att göra det så att jag har ännu bättre koll på alla regler när vi är ute och kör och även att se vilka olika moment som finns att öva in. Tycker det går riktigt bra med körningen. Lär mig mer och mer för varje gång. En anleding är väl att jag har så bra handledare plus att jag har en förmåga att fatta grejer snabbt vilket är tur för min del. Bra när man ska plugga och sånt. Jag beräknar väl att kunna göra min intensivkurs på sportlovet och om jag vill ha det tidigare så får jag börja plugga teori i skolan nu till höst terminen och köra upp efter jag fyllt år i Januari. Men vi får väl se.

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0