Havet och sol

Äntligen, denna sol har varit saknad i sommarsverige. Vi åkte till havet vid lunch idag, precis efter vi vaknat (var lite sliten så sov till 12) Men vi skulle nog inte gjort det för vädret var mycket finare hemma nästan lite kallt vid havet. När vi kommit hem och jag skulle cykla till lägenheten det var då alla sommar känslorna kom på en och samma gång. Vinden var varm, jag cyklade i bara shorts och linne, solglasögonen va på, det luktade grillat hella vägen hem på alla gator, himlen var blå... åå vad jag bara älskar. Så ikväll blir det en lugnare kväll med grillning och mys med min favorit älskling. Så får väl kila in i duschen nu medan han är på gymmet.

Ha en underbar sommarkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0