hemmma

.. kom nyss hem så för tillfället så sitter jag och väntar på att älskling ska anlända. Lika bra att vänta på honom eftersom han inte har nyckel och att han är hungrig. Frågan är bara hur han ska komma hem och när han tänker komma?! Imorgon ska vi ta bussen hem till pappa vid 10.40 och vad jag vet så har älskling inte sovit en blund i natt i Kalmar så han kommer inte precis vara pigg imorgon när jag väcker honom.
Aja får komma på något bra så han vaknar, mohaha.
Usch jaha vad ska jag göra nu då?!
Hade trevligt hos Danni ikväll, tycker du är söt bejb!

+ att det känns lite bättre nu när jag fått ut allt. Även om jag inte kan beskriva i ord så kanske du kan
förstå lite i alla fall. Bättre än inget. Och förlåt. <3
Älskar dig fortfarande. Lika mycket och om inte mer. Underbara bäst. Perfekt.
men du, kom hem NU!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0