Huvudvärk och golf

Igår så körde jag med mamma och G till golfbanan. Dem skulle gå 9 hål och jag skulle följa med för att komma in i det igen eftersom jag ska gå klart mina tre rundor för att få det gröna kortet. Det har ju varit 2 års uppehåll nu. Men jag kommer ihåg rätt så mycket.
Vi gick väl i 1,5 timme och redan efter en 40 min så började jag få en hemsk huvudvärk mådde verkligen kasst. Men jag bet ihop. Efter rundan så ahde mamma träning och det var meningen att jag skulle stå och slå ut. Men huvudvärken blev värre så fick sätta mig i bilen och sova i 1 timme. Sen gick jag ut och puttade lite men huvudvärken ville verkligen inte släppa.
Usch vad jag hatar huvudvärk. Skönt att det gick över med en ipren när vi kom hem.
Det värsta är att jag fick migrän i våras tror jag att det var. För mycket stress i skolan var nog anledingen.
Vill verkligen inte ha tillbaka det hemska igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0