Igår

Igår så målade jag mitt nya rum hos mamma. Det blev riktigt fint. Eftersom jag inte bor hemma så ville lillebror ha mitt rum hos mamma o G. så jag fick snällt byta rum. Fast det gör inte så mycket. Detta rummet är mycket större så får plats med både soffa och något bord + tv. Så det blir jätte bra. Synd bara att sängen är så liten, tror den är 90 och det är lite litet när jag och K ska sova hos mamma. Men men.
Fägen passade utmärkt i rummet. Den är beige/brun. Ena väggen i lillebrors ex. rum så är det en bild på en strand och hav med palm, en riktigt fin bild. Så det får väl bli lite strand tema över rummet.
Man längtar verkligen utomlands när man är i rummet.
Så nu måste jag ner till IKEA och köpa saker som passar in och jag vill dit så snabbt som möjligt för är sugen på att shoppa inreding.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0