Naglar

image626
 

Min franska manikyr håll ju inte särskilt länge. Mycket var väl på grund av Greklands resan och att dem var allt för långa! Jag tappade två stycken när jag var I grekland och sand kom upp mellan naglarna och även om jag tog på en massa olja så torkade dem ändå. Så ska inte göra om några sådana på ett tag nu. Ska sattsa på mina egna naglar hade jag tänkt. Ska inom en hälsobutik och köpa B-vitamin eller något liknade för att göra så naglar/hår blir starkare och bättre.  

Bilden är på mina naglar 1 vecka efter Grekland och jag var tvungen att måla dem för det var en så mycket utväxt och för att jag hade tappat 3 stycken.
Men jag har ju lärt mig efter detta. ALDRIG mer så långa naglar hellre korta och fräscha :)

(längden på naglarna på bilden är efter att vi filat ner dem. Men då var det försent)

Kommentarer
Postat av: sty

älskar längden :)

2007-08-29 @ 21:21:41
Postat av: Rebecca

Sty: haha jo lagon efter att mamma hade filat ner dem på mig, men lite försent :)

2007-08-30 @ 16:33:29
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0