Skola på onsdag

image596

Nice va?
Vilken tur att jag inte ska gå alla dessa kurser. Så det blir sovmorgon och sluta vid 14.00 och någon dag 15.00 ungefär.
Så det är inte så farligt. Men schmat kommer ändras mint 5 ggr innan vi har det vi ska inför hösten. Kan undra om de flesta är 100 p kurser och varar hela året både HT och VT.
Men det är många bra kurser som jag känner att jag kommer ha nytta av sen i mina framtida studier.
Det kommer bli perfekt och så har jag ju Lina också. Vi kommer fixa 2:an galant.
 Försöker få mitt individuella schema på skolans hemsida men det går mindre bra?!
Har sett andra som går samhäll/ekonomi som ungefär har två lektioner om dagen. Så det är lite skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0