Bloggpaus


Yes nu är det inte många timmar kvar. Ska bli skönt att lämna regninga Sverige och bege sig till ett varmare land. Men jag kommer sakna många många. Men det är ju bara 12 dagar sen så är jag hemma igen och då är det fest igen. Och då väntar shopping och mysiga dagar. Lääängtar både till Grekland men även tills jag kommer hem, och lillasyster gör inte saken lättare när hon ringer och pratar och låter så söt. Hon är för tillfället på Örjansvall i Halmstad och lyssnar på Gessle och jag är avis för det ville ju jag med. Men hon lovade att ringa
och låta mig lyssna.

Och för er som inte ska lämna Sverige håller vi tummarna för bättre väder
Ha det underbart

Kommer hem igen den 23 juli!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter underbart. vill också! <3

2007-07-12 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0