Helgen

I helgen så åkte jag och många vänner ner till Helsingborg festivalen. Festligheterna började redan vid 11. Vi tog bussen ner och sedan turade vi till Danmark. Hade en trevlig dag/kväll med vänner.

Nu är jag och Kim hos pappa och innan idag tog vi bussen in till Halmstad. Jag köpte födelsedags present till lillebror, jag handlade även Bodybutter, en tröja från h&m t-shirt med höghals och knäppning där bak (hade gärna visat bilder från förra veckans shopping och idag med glömde laddaren till kameran) och sen köpte jag ett halsband med en elefant på. Jag och Honey åt thaimat och sedan kollade vi på bio, the simpsons movie. Jag har väl aldrig varit så förtjust i den serien men den var sevärd i alla fall.

I morgon ska vi ha kalas här hos pappa för mig, lillebror och Wilma ( har köpt världens sötaste tygskor till henne med söta blommor, riktigt fynd) Ska bli trevligt, och det ska ju även bli fint väder. Äntligen.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0