Lite shopping och fotboll

Idag åkte jag, mammi och Kim och kollade på lillebror som är på målvaktsläger. Tomas Ravelli var och tränade dem idag. Lillebror var jätte duktig som vanligt och i slutet för skojs skull så hade dem straff läggning på Thomas. Och lillebror var duktig och tog hem segern genom att sätta alla straffarna (tur för honom att Thomas börjar bli gammal haha) Men annars så var det kul att titta på talangerna, cirka 40 st mellan 13-20 år är på lägret och lillebror verkar ha kul. Sedan när dem skulle iväg och äta stack vi vidare till Hässleholm för lite shopping. Kim hittade riktigt snygga byxor, bruna och lite smått rutiga. Han köpte även en tröja på MQ och sedan en klocka. Själv så köpte jag två linnen på MQ. Några jag inte klara mig utan. Det är linnen som för tillfället är i serien Sunshine 365(dem byta hela tiden, var innan i Zoul och Cue) Finns i olika färger och har en inbygd bh. Ser alltid till att ha några stycken i garderoben, har 2 i svart och 2 i vitt och 1 i brunt. Men det blir att man får rensa ut och köpa nya i mellan åt. Helt perfekt att ha under vilka kläder som helst. Ett perfekt basplagg. Som jag verkligen kan rekomendera. 1 för 199;- och 2 för 299;-.
Sedan så köpte jag flera söta träarmband (bild kommer) och hittade äntligen en parfym. Calvin Klein in2u och doftar riktigt fräscht!
image496
doftar bland annat grapefrukt, bergamo och vit kaktus. Och flaskan är designad av Stephen Burks och ska påminna om iPods.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0