Städning och packning

Ja det är väl vad jag har hållt på med sen i förmiddes. Städning av lägenhet och packning till Grekland. Och som vanligt så kommer jag säkerligen packa alldeles för mycket. Men ska försöka att inte överdriva, bara så onödigt.
Igår så var det Båstad som gällde de första timmarna bjöd på fint väder och det kändes perfekt men lite senare så kom regnet men som tur var så varade det inte alls länge, men det blev däremot kallt ute och jag frös. Men vi kan väl säga så att jag var en av dem som hade lite mer kläder på mig. För där sprang rundor flickor i knappt några kläder och det var inte hög tempraur precis. Men det är väl likamed förkyldning idag, lite mindre kul. Men vill man vara fin får man väl lida lite pin, eller?
Kvällen blev inte super lyckad men jag hoppas på bättre när jag kommer hem och åker ner till Båstad
Ja nu fär jag väl fortsätta att vara duktigt och ta tag i dammsugaren. 

Imorgon lämnar vi Sverige 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0