Gym

Idag så var jag nere på gymmet. Inte för att jag var så seriös menmen jag hade grymt ont i magen + att jag verkligen hatar att stå där nere som amatör och alla kollar. Det är verkligen ingen hitt. Men man kanske borde bli lite seriösare och dra ner på morgonen när ingen är där nere eller man kanske bara skulle ta och springa eller så går man i rask takt.
De flesta treor har idag haft en massa bus för sig och en massa vattenkrig. Synd bara att jag har så svårt för att hålla mig ifrån sånt. Jag lyckades i alla fall bli riktigt blöt. Men kaske inte så konstigt när S och A håller mig medan M sprutar ner mig med sitt gegantiska vattengivär, dränkt katt ungefär. Och i morgon så ska dem på balen och jag ska upp och kolla in alla fina klänningar och alla välklädda killar. För det är ofta man ser dem så uppklädda. 
 Vad jag längtar tills vi ska ta studenten, fy vad kul vi ska ha flickor.

image198 
Jag tycker inte det är snyggt någonstans!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0