Idag

image241
Idag så vann Sverige över Island, och det gjorde dem överlägset med sina fem mål mot deras noll.
Så matchen i sig var aldrig så värst spännande men ögongodis finns det på plan.
Öven om jag tyckte Ljungberg för det mesta bara låg på marken, gräskrälare eller något sådant.
Han är nog allt en liten kyckling och jag ger mig för första gången på just den punkten.
Jag som alltid skyddat han haha.

Sverige är bäst och perfekt att vinna på nationaldagen.
Hade inte tänkte spela upp nationalsågen nu utan tar "Du gamla fria nord" men Lars Winnerbäck blev så sugen på att lyssna på den, det är känsla det riktig känsla så det pirrar i hela kroppen.

Skönt med en ledig dag idag. Har inte gjort allt för mycket. Tittat på lillebror när han hoppade in och spelade en match för P15 men det var inte heller kul efter det 17:e målet dem gjorde. Tyckte synd om det andra laget ju. 
Dem borde verkligen flyttas upp i en bättre serie.

Detta blev en fotbollsdag, jag är grym på att titta men bollen håller jag mig ifrån det blir bäst så.
Nej nu får jag nog kila ner till älskling i sägen och titta lite på tv.
Imorgon blir det student och studentfest hos Madde. Roligt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0