Längtar

image171

Jag vill till Grekland. Jag vill verkligen utomlands nu. Det tråkiga vädret här hemma i sverige har jag verkligen tröttnat på nu. Så jag hade föredragit att bada i medelhavet, sola och äta god grekiskmat nu istället. Hoppas det blir Grekland i sommar efter jag har jobbat mina 4 veckor. Det känns konstigt att man slutar nu på fredag och sen på måndag så börjar jobbet. Men det ska bli skönt med lov i alla fall. Synd bara att lärarna i skolan lägger allt nu i slutet. Stressfaktorn är på max.
Jag vill bara ligga på en strand och hålla dig i handen. 
Sjukt lugnande är denna låten . Jag tänker bara sommar och utomlands när jag hör den

Santana- Maria Maria



Kommentarer
Postat av: Nichole

när är det du ska till grekland i så fall? ska nämligen också dit :)

2007-06-03 @ 17:55:01
URL: http://niicholee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0