Mammi

Grattis mammi på födelsedagen

Det blev att jag köpte ett pandora armband med två berlocker till henne + att älskling köpte en berlock från honom till svärmor också. Hon blev jätte glad så det var väl tur hon gillade det.
Så nu blir det att vi ska äta smörgåstårta och sedan rulltårta med jordgubbar.
Mys.

    


Igår så var vi i kyrkan på minnesstunden och la fina vita roser till honom. Det var väldigt fint där inne. Sedan gick vi ut på parongen och satt där en stund. 
Jag förstår fortfarnade inte. Jag förstår inte att han är borta.
  


Kommentarer
Postat av: Lulun

jag köper berlocker varje gång det är mors dag eller jul eller födelsedag till mamma numera. Pandoraarmbandet är så snyggt! det där med hjärtan är sött tycker jag!

2007-06-30 @ 13:31:23
URL: http://lulun.blogg.se
Postat av: Rebecca

Lulun: Ja det är riktigt bra när man gör så, vet själv hur glad jag blir när jag får nya berlocker till mitt armband av olika personer. Perfekt present! :)

2007-06-30 @ 19:43:04
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0