Trött

Nu är jag riktigt trött men det är kanske inte konstigt eftersom jag jobbat från halv 7 i morse till 21.00. Man blir lite sliten på dem timmarna och två raster. Men det känns ändå bra, slutar ju redan kl 13.00 i morgon och då ska jag ut och gå med E sen får vi se vad som händer på kvällen hade gärna sett att jag och älskling beställer god mat och bara myser men får se.
Ska lägga mig i sängen och kolla vad som är på tv men kommer väl somna rätt snabbt.
 
Mamma fyller år på lördag, något bra förslag på vad man kan ge henne?

God Natt :)

Kommentarer
Postat av: nichole

aah, spa var mycket uppskattat, i alla fall av min mamma :) kanske lite svårt att beställa nu när det bara är så få dagar kvar ! men nåt fint smycke sitter ju aldrig fel :)

2007-06-28 @ 23:15:11
URL: http://niicholee.blogg.se
Postat av: Rebecca

Nichole: Lite sen t ut kanske, men precis vad jag hade tänkte på, ett armband. Ett pandora med några barlocker :) ska nog kila upp och köpa det sen :)

2007-06-29 @ 14:03:59
URL: http://deidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0