Golf

image122

På onsdag ska jag ta tag i klubborna igen och det var verkligen längesen. Vi har aktivitetsdag på skolan och det fanns verkligen inget kul att välja på, så det fick bli golf. Det var nog det roligaste som fanns med på aktiviteterna. För jag har ingen lust att åka Skateboard.
Vet inte hur längesen jag spelade golf senast. Måste ungefär vara två, tre år sedan.  Jag var lätt golfproffset nummer ett eller kanske inte. Men jag tyckte i alla fall att det var kul. Men hann inte riktigt med det i virvan då man var 14-15 år. Hade fullt upp med annat men visst lockade min snygge golftränare, men ja som sagt jag var 14 år.
Men jag ska lätt börja spela igen om några år för det är rätt kul ändå.
Men vi får väl se om jag kommer ihåg något sen på onsdag. Kommer väl komma hem med blåsor på mina händer som vanligt. Att jag alltid ska hålla så krampaktigt i den där klubban, så onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0