Helgen

I fredes var jag med S och A. Hade lika kul som vanligt. M du ringde så min telefon dog hehe och inga pengar på mobilen heller. Men jag ska höra av mig så fort jag har laddat mobilen med pengar.
I lördes så var den konfermation. Jag tycker inte om det där med kyrkan så mycket, blir väldigt snabbt uttråkad. Men Oliver var duktig, även om han direkt efter sprang ut och slängde av sig kåpan. Haha så han fick duktigt ta på sig den igen för att kort skulle ju tas. Såg lite roligt ut.
På kvällen så gick jag och Älskling hem till mig och tog det bara lugnt. Kollade lite Eurovision men fy vilket hemskt program och det är nog inte bara jag som tycker det? Idag så ska jag bara packa lite inför Stockholm. Vi åker i morgon bitti kl. 8.00 från skolan. Det ska väl bli intressant, synd bara att vi har så lite tid till tex. shopping. Men men det klämmer jag och L in. 

                                                                                                                                              ♥Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

haha japp vi struntar i mat o shoppar istället=D

2007-05-13 @ 15:45:40
Postat av: Rebecca

Lina: Det tycker jag låter bra :

2007-05-13 @ 16:29:41
URL: http://deidoo.blogg.se
Postat av: matilda

Kunde ju ha svarat :)

2007-05-13 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0