Lillebror

Idag ska vi på lilebrors konfirmation. Det ska bli kul att träffa släkten som man inte träffar allt för ofta, och sen är det ju pappa, A och lillasyster där uppe också. Det ska bli mys att träffa lillasyster, saknar så! Det blir ju lätt att man inte träffar dem nu när jag bor här nere, och på helgerna så är det alltid något som händer.
Älskling mår inte alls bra :( men han ska följa med ändå, blir han allt för dålig så är det ju bara att kila upp och lägga sig på mitt gamla rum hos mamma. Så det löser sig nog.
Nej nu måste jag kila in i duschen. Får se vad som händer ikväll. Älskling och jag har i alla fall bestämt oss att det bara ska bli en super lugn kväll. Fast jag vill kanske ner och kika in snabbis på Icedout som ska spela nere vid stationen. Men vi får se. 

Puss 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ca 2 år sen det var vi som konfirmerade oss, tiden rinner iväg. du får hälsa Robin från mig

2007-05-19 @ 12:40:49
Postat av: Rebecca

Ja tiden den går snabbt. Tänkte på oss när jag såg dem stå där framme :) Det ska jag göra :)

2007-05-20 @ 14:28:24
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0