Per Gessle och västkustens pärla

Jag måste verkligen på hans konsert i sommar så ska försöka att ringa och fixa det. För har hört att det finns många biljetter kvar. Vilken tur för mig. Kan ju inte missa denna sommaren, jag som har varit på alla hans konsärer sen -96.
Det tillhör sommaren, riktig sommarkänsla som jag bara älskar. Han är ju Halmstads stolthet
 och Halmstad är hans. Sommar i Halmstad= BÄST!
Rebecca kommer alltid tillhöra Halmstad.
Västkustens pärla.


image93    image94 
image95 

Gessle, Najaden, Norreport

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hela han är sommar, o hela du är halmstad. puss

2007-05-23 @ 16:59:13
Postat av: Rebecca

Alexandra: Jajamän! :D <3

2007-05-23 @ 17:21:09
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0