Tacktack

Idag fick jag grymt snygga skor av Christina, blev överlycklig. Hon är för söt och snäll. Hon sa i alla fall att hon vill att jag skulle ha riktigt kul i dem haha och jag lovade henne det., för det tänker jag verkligen ha. Inte många dagar kvar i skolan nu. Så skönt för snart är det efterlängtade sommarlovet här.
Idag har så har jag varit ute hos mamma. Skönt att komma hem ibland. Så nu blir det väl att man får gå in i duschen och sen lägga sig och kolla på tv.
Pratade med A idag. Det blir nog Halmstad i helgen. Det hade varit underbart. Jag vill träffa alla också. Ska försöka träffa så många som möjligt för det var alldeles för längesen sist. Ska bara ringa och checka läget med pappa först kanske.

(Jag har tankar som inte borde få finnas, men jag kan inte hjälpa det. Jag borde verkligen ta en funderare och verkligen försöka förstå situationen. Det här känns en aning underligt. :S )
Ha det fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0