Tråkigt väder

Kom nyss hem från golfbanan, usch det gick väl inte så bra om man säger så. Fast jag kom etta på putningen och vann en glass, weiiho! Men annars så gick det väl mest åt skogen och då menar jag bokstavligen.
Och den färgglada golfinstruktören var lite spydig han haha. - Men lilla gumman du förstår ju ingeting!?
Nej lilla gubben och särskilt inte nu längre.
Sedan lät det så här
-Dessa flickor tycker om när killar tittar på dem, fast inte när golfinstruktörer gör det. Märkligt va?!
Inte så märkligt, eller vad säger du M?
Lilla L hade missuppfattat vilken tid bussen gick så hon kom ner en timme försent till bussen och märkte att vi inte var där. Stackaren hon som ville testa på golf.
Men vädret var ju inte så trevligt och riktigt blöt om fötterna blev man.
-Asså du behöver inte gå upp med dina Lacost dojjer i det höga gräset, för det vill du la inte?!!

Men det var skönt att sluta vid ett istället för vid fyra som jag brukar.
Men jag tror att jag ska göra slut med golfen!
Rebecca+Golf=Osant


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaaha!

2007-05-30 @ 14:29:40
URL: http://cammomilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0