Bio

image846

I lördes blev det Thaimat och bio. Stardust var den filmen som passade bäst i tider så fick bli den.
Jag tycker den var helt klart sevärd och hade en bra handling även om jag inte brukar tycka om den här sorten av äventyrsfilmer så föll den mig i smaken. Det som var mest irriterande var att den gick i Salong 4 vilket betyder att det är ovanför ett uteställe. Detta gjorde att vi kunde känna rytmen och dunket från musiken dem spelade i lokalen nedanför oss. Vilket  var riktigt irriterande. När jag går på bio vill jag verkligen inte betala pengar för att lyssna på dunkdunk som förstör filmen. Klubben nedanför hade tydlingen börjat spela musik tidigare än vad dem har tillåtelse till så personalen på Röda Kvarn sa till dem att sänka musiken. Det gjorde inte saken bätte men som tur var så var det mera action i slutet på filmen så det störde inte så mycket.

Men biobiljettern ska vi ha tillbaka.

Om man bortser från musiken så var filmen bra så den får 3.
Vilket betyder att den är sevärd och en bra.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0